24.10.2018 року. Наступність у роботі з НВК № 56 - Нова Українська Школа.

       Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у ро­боті закладів дошкільної освіти та школи важливо дотримуватись певних умов:

- співробітництво має бути довготривалим і нерозривним;

- ро­бота - системною і плановою;

- завдання - комплексними та інтег­рованими.

       А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти. Саме  зараз, коли впроваджуються  всі засади Нової української школи, час  приділити максимум  уваги послідовності в умовах  безперервної освіти. Усе це  можливе  за дотримання  принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

       24 жовтня 2018 року до Херсонського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови І ступеня-гімназія» № 56 були запрошені вихователі нашого дошкільного закладу, де педагоги нашого ясел-садка мали змогу відвідати уроки в перших класах:

  • Ранкова зустріч (вчитель Шепта Н.В.);
  • Математика. Інтелект України (вчитель Вовк А.О.);
  • Письмо (вчитель Дижіна Н.А.).

  Професіоналізм вчителів початкових класів вразив. Майже за два неповних

місяці діти багато чого навчилися та знають і вміють чимало. Навіть нам, дорослим, було цікаво на таких уроках. Класи облаштовані за сучасними вимогами (одномісні нові парти, стільці, мультимедійні системи, інтерактивні дошки, сучасний дизайн класів – все це дає змогу на високому рівні проводити уроки та давати якісні знання маленьким учням.

       Такі заходи, як взаємовідвідування,  дають можливість вихователям і вчителям взаємозбагачуватись знаннями стосовно програмових вимог, форм і методів роботи з дітьми в ЗДО та ЗЗСО, виявляти недоліки, що заважають здійсненню наступності в роботі, визначати способи вдосконалення навчально-виховного процесу, а спілкування між колегами позитивно впливає на взаємовідносини між дітьми, на формування правильних взаємин, культури поведінки, дисциплінованості, почуття обов’язку та інших якостей, потрібних майбутнім учням.

       Така тісна співпраця наших освітніх закладів, наступність в нашій роботі дозволить досягти високого рівня адаптації дітей-дошкільників до нових умов, до нового статусу школяра.