Звіт директора 2019/2020 н.р.

11 червня 2020 року у Херсонському яслах-садку № 18 Херсонської ради відбувся звіт роботи директора за 2019/2020 навчальний рік, який пройшов у он-лайн форматі ZOOM. На зборах були присутні  члени колективу ясел-садка, батьки, громадськість.

Порядок денний

  1. Звіт роботи  директора Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради  за 2019/2020 навчальний рік.
  2. Звіт голови благодійного фонду «Розвиток»  Орлової С.В.
  3. Оцінка роботи керівника Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради (голосування).

По першому питанню слухали Щур Олену Анатоліївну, директора Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради, про діяльність закладу дошкільної освіти щодо підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення, створення безпечних умов  перебування  та творчої самореалізації дошкільнят упродовж 2019/2020 навчального року.

(звіт директора додається)

По другому питанню - звіт про роботу фонду «Розвиток» про надходження та витрати благодійних коштів.

Шляхом голосування  було визнано роботу керівника  Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради Щур Олени Анатоліївни за період 2019/92020 н.р. задовільною.

                                                                     ЗВІТ ДИРЕКТОРА

По  першому  питанню виступила  директор Херсонського ясел-садка №18 Херсонської міської ради Щур Олена Анатоліївна: Херсонський ясла-садок №18 Херсонської міської ради у своїй діяльності керувався законодавством України та чинними нормативно-правовими актами у галузі освіти, Санітарним  регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженим наказом  Міністерства охорони здоров'я України від 20.03.2015 №305, власним Статутом. Ясла-садок – україномовний.

Організація освітнього процесу здійснювалася у межах Базового компоненту дошкільної освіти за програмою виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина», якою педагогічний колектив забезпечений на 100 %.

Вихователями впроваджувалися авторські програми, розроблені методичним кабінетом при управлінні освіти «Наш рідний край», «Правова освіта дошкільнят», «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку», ОБЖД, оновлена програма «Впевнений старт».

Соціальний склад сімей: повні сім’ї – 85 %; неповні сім’ї – 12 %; багатодітні – 3 %.

Педагогічним та технічним персоналом заклад забезпечений на 95%. Кількісний склад педагогічних працівників складає 20 педагогів, порівняно з минулим роком залишився сталим. З них 17 педагогів з повною вищою освітою – 85%, базовою вищою освітою – 3 (15%). Якісний склад покращився на 10%: згідно списку і поданих заяв у 2020 році атестовано 4 педагогічних працівника. Атестаційна комісія Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради атестувала:

- на відповідність займаній посаді та присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії» - 1 педагогічного працівника;

- на відповідність займаній посаді та присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» - 1 педагогічного працівника.

Порушено клопотання перед атестаційною комісією при управлінні освіти Херсонської міської ради:

- на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» - 1 педагогічному працівнику;

- на відповідність займаній посаді та раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «вихователь-методист» - 1 педагогічному працівнику.

План курсової перепідготовки виконано на 100%.

Упродовж  2019/2020  навчального року значна увага приділялася покращенню матеріально-технічної бази за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів.

Бюджетні кошти: енергопостачання закладу – 126175,78 грн.; газопостачання закладу – 375132,80 грн.; водопостачання та водовідведення, пломбування лічильника – 1903,09 грн.; харчування вихованців – 302473,98 грн.; заробітна плата працівників – 3424604,91 грн.; вивіз сміття та служба охорони – 5870,76 грн.;  технічне обслуговування системи газопостачання – 1922,59 грн.; технічне обслуговування котельні – 38196,00 грн.; технічне обслуговування пожежної сигналізації – 3960,00 грн.; обслуговування комп’ютерної програми «Логріс-про» для бухгалтерського обліку – 5035,00 грн.; обслуговування інтернету та послуг зв’язку – 3793,99 грн.; заправка картриджів – 740,00 грн.; технічне обслуговування діелектричних засобів  - 815,55 грн.; технічне обслуговування вогнегасників (17 шт.) – 1040, 14 грн.; придбання медикаментів – 1400,00 грн.; навчання працівників – 3385,00 грн.; екологічний податок – 3249,29 грн.; охорона (кнопка виклику) – 2250,00 грн.; дератизація – 1500.00 грн.; вимір контуру заземлення – 1500.00 грн.; лабораторні дослідження піску, води та повітря – 1300.00 грн.; повірка вагів та електричного лічильника – 11500,00 грн.

Позабюджетні кошти:

- І молодша №1 – 6340,00 грн., а саме: ремонт буфетної (облицювання кахлем та заміна мийок (2 шт.)  на суму 5100,00 грн.; набір каструль (4 шт.) – 830,00 грн.; чайник (2 шт.) – 410,00 грн.

- І молодша №2 – 4840,00 грн., а саме: ремонт групового приміщення (ремонт стелі, заміна шпалер, заміна дверей, фарбування підвіконня та батареї) на суму 4400,00 грн.; відра, пластмасові миски – 440,00 грн. 

- І молодша №3 – 4280,00 грн., а саме: придбання бойлера – 3000,00 грн.; ремонт роздягальні – 1280,00 грн.

- ІІ молодша №1 – 10940,00 грн., саме: придбання столів дитячих (9 шт.) – 6840,00 грн., лавки для роздягальні (3 шт.) – 1600,00 грн.; придбання бойлера – 2500,00 грн.

- ІІ молодша №2 – 13850,00 грн., а саме: ремонт роздягальні – металопластикові вікна (2 шт.) – 2300,00 грн., заміна шпалер, дверей (1 шт.) та комплектуючих до них – 10900,00 грн.; посуд скляний (25 шт.) – 325,00 грн.

- середня група №1 – 11360,00 грн., а саме: ремонт групового приміщення та роздягальні (ремонт стелі, заміна шпалер) – 8400,00 грн.; набір каструль (3 шт.) – 970,00 грн.; підставка для квітів – 390,00 грн.; лавки для роздягальні (4 шт.) – 1600 грн.

- середня №2 – 9285,00 грн., а саме: ремонт групового приміщення (заміна шпалер, плінтусів та вітражної плівки на вікнах) на суму 4965,00 грн., придбання в роздягальню дитячих лав (4 шт.) – 1000 грн.; тюль – 2995,00 грн.; посуд скляний (25 шт.) – 325,00 грн.

- середня №3 – 9640,00 грн., а саме: придбано дитячі ігрові меблі (стінка «П’ять елементів» - 1 шт.)  9000,00 грн.; куточок чергового – 320,00 грн.; посуд скляний (25 шт.) – 325,00 грн.

- старша №1 – 20500,00 грн., а саме: ремонт роздягальні – 1000,00 грн.; шафи дитячі (26 шт.) – 15600,00 грн., шафа для дорослих (1 шт.) – 2200 грн., лави дитячі (3 шт.) – 1000,00 грн.; музична колонка – 700,00 грн.

- старша №2 – придбано тюль на суму 2000,00 грн., придбано посуд скляний (30 шт.) на суму 390,00 грн.

Для фарбування ігрового обладнання на ігрових майданчиках витрачено 6920,00 грн.

За рахунок державної субвенції придбано техніку на суму 65000,00 грн., а саме: мультимедійний проектор (1 шт.), принтер (1 шт.), ноутбук (1 шт.).

Зроблено ремонт в коридорі: декоративна штукатурка стін та їх фарбування –  5000,00 грн.

Спецрахунок: заробітна плата керівників гуртків – 20685,00 грн.; продукти харчування вихованців – 224023,12 грн.; водопостачання та водовідведення – 80,00 грн.; електроенергія – 80,00 грн; газопостачання – 1000,00 грн.; шафи дитячі – 10000,00 грн.; металопластикові вікна (2 шт.) – 2900,00 грн.; будівельні та господарські матеріали, а саме: двері (2 шт.) та комплектуючі до них – 8647,660 грн.

Завдяки меценатам було придбано: шафи дитячі (32 шт.), шафи для дорослих (2 шт.), лави в роздягальні (6 шт.), шафа комбінована (1 шт.), тумба двустворчата (1 шт.); комп’ютерну техніку для бухгалтерії, а саме: системний блок, клавіатура, мишка, монітор, джерело безперебійного живлення.

Благодійний фонд «Розвиток»: ремонт тепломережі – 5582,87 грн.; сантехнічні матеріали для поточного ремонту та ремонтних робіт на тепломережі – 7684,50 грн.; придбання лінолеуму – 16100,39 грн.; заміна  лічильника на подачу холодного водопостачання – 2100,00 грн.; натяжні стелі в роздягальних кімнатах груп: ІІ молодшої №2, старшої №1 та коридору ІІ поверху – 7130,00 грн.;  заміна міжкімнатних дверей та фурнітура до них – 11409,60 грн.; кафедра – 1100,00 грн.; придбання тюлів та карнизів – 3943,00 грн.; придбання аварійних світильників – 760,00 грн.; ремонт електричної плити на харчоблоці – 500,00 грн.; новорічні прикраси, декорації, матеріал для костюмів – 2038,23 грн.; ремонт покрівлі (котельня, господарські склади) – 2734,95 грн.; заточка ножів для м’ясорубки – 400,00 грн.; мольберт, дитячі парасольки – 823,20 грн.; придбання електротоварів для поточного ремонту – 400,80 грн.; придбання будматеріалів для поточного ремонту –                                10332,67 грн.; канцтовари,  журнали   та бланки меню, перепліт документів –               2587,75 грн.; придбання сміттєвого  контейнеру – 3500,00 грн.; резинові  килимки – 1303,66 грн.; хозматеріали  та деззасоби – 5148,45 грн.; бензин для газонокосарки – 266,10 грн.; обслуговування оргтехніки – 200,00 грн.; послуги пошти – 28.20 грн.; обслуговування   фонду,  податки, комісія банку  - 10535,60 грн.   

Працівники ясел-садка взяли участь у благодійній акції «Допоможи медику». Працівниками закладу зібрано та перераховано 7000,00 грн.

Колектив закладу продовжував роботу  над питанням економного використання електроенергії: встановлено вуличне освітлення – 1285,00 грн.   

За період з 01.06.2019 р по 31.05.2020 р.  на потреби закладу з рахунку благодійного фонду «Розвиток» використано 104894 грн. Вся інформація щодо витрачених благодійних коштів висвітлювалася на сайті закладу   до 10 числа кожного місяця, з якою можна було ознайомитися в будь-який час.   

У вересні 2019 року Херсонський ясла-садок №18 Херсонської міської ради взяв участь у міському проєкті громадського бюджету Херсона «Дитсадок мій дім – буде затишно в нім» (оновлення килимів, матраців, тюлів у групах) на суму 204 280,00 грн., «Спортивно-ігровий майданчик для Херсонського ясел-садка №18» на суму 305 400,00 грн. та «Створення якісних санітарно-гігієнічних умов у дитячому садку» на суму 600 000,00 грн. 

У листопаді 2019 року було реалізовано малий проєкт «Дитсадок мій дім – буде затишно в нім» на суму 204 280,00 грн..  Замінено м’який інвентар, а саме: напольне покриття та килими – 59 м.п., покривала дитячі – 202 шт., матраци – 192 шт., рушники махрові – 200 шт., тюль – 286 м. 

У 2020 році реалізовано два великих проєкти – «Спортивно-ігровий майданчик для Херсонського ясел-садка №18» на суму 305 400,00 грн. (комплекс «Меганом», паровозик, лавки, столики з лавками, ігрові панелі, баскетбольні стійки, паркан навколо майданчика) та «Створення якісних санітарно-гігієнічних умов у дитячому садку» на суму 600 000,00 грн. (капітальний ремонт 4-х санітарних кімнат).

За звітній період матеріально-технічне забезпечення ясел-садка підвищилося на 30 %, предметне середовище зросло на 20%, ігрове на 35%.

Будівля та територія ясел-садка утримувалася на належному рівні. Територія ясел-садка має естетичний вигляд, достатньо озеленена, повністю огороджена, оздоблена квітниками, пофарбоване  ігрове обладнання на ігрових ділянках, висаджено квітники площею 80 м2.  Для підтримання належного стану території систематично скошувалася трава, проводилися полив зелених насаджень та обрізка дерев та кущів, побілені дерева та бордюри.

Моніторинг засвоєння програми для дітей від двох до семи років «Дитина», у відповідності до Базового компоненту дошкільної освіти, показав, що при обстеженні 209 дітей результативність навчання з усіх розділів програми в  групах раннього віку складає  73,3%; в  молодших групах  – 78,7%; в середніх групах – 93,57%; в старших групах – 98,28%. Порівняно з минулим роком якість  результативності зросла на 1,4% за рахунок більш високої успішності дітей старшого  дошкільного віку. 

Збільшилися  показники засвоєння знань, умінь і навичок дітьми за освітньою лінією «Дитина у природному довкіллі» – на 1,2%; за освітньою лінією «Дитина у соціумі» – зменшилися на 1,1%; за освітньою лінією «Дитина у світі культури» – збільшилися на 1,3%, за освітньою лінією «Гра дитини» – збільшилися на 1,5%;  за освітньою лінією «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» – збільшилися на 1,5%; за освітньою лінією «Особистість дитини» – зменшились на 0,3%, за освітньою лінією «Мовлення дитини» – збільшилися на 2,2%.

До навчання у школі підготовлено 45 дітей: з них на високому рівні – 76% (зросло на 1%), на середньому – 22% (зменшилося на 2% за рахунок високого рівня), на низькому – 2% (залишилося сталим).

Другий рік поспіль педагоги середніх груп №1, №2, №3 брали участь в дослідницькому проєкті всеукраїнського рівня за темою «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння нової інформації» на базі закладів дошкільної та загальної середньої освіти України на 2018-2023 роки.

Завдяки оптимізації освітнього процесу через зміни форм, методів та засобів за допомогою технології мнемотехніки за 2019/2020 навчальний рік у дітей покращилися результати з мовлення на 15%. Результатом такої роботи стала участь вихованців закладу у другому міському фестивалі «Літературні намистинки», один з учасників якого став лауреатом, а другий – дипломантом.

Упродовж карантину (березень – травень 2020 року) організаційно-педагогічна робота не припинялася, а велася дистанційно. 

Так, на головній сторінці сайту закладу було створено розділ «Карантин», в якому висвітлювалася інформація щодо роботи закладу в умовах карантину. Батьки та діти мали змогу переглядати відеозаняття з усіх розділів освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», які щодня педагоги нашого закладу самотужки знімали та викладали у розділі «Дистанційне навчання». Ці заняття можна було переглядати і у створеній загальнодоступній групі «Херсонський ясла-садок 18» у Facebook. За період відсутності дітей було створено і викладено в мережу понад 90 занять, консультацій та порад для батьків тощо.

Також у розділі «Дистанційне навчання» батькам було запропоновано переглядати заняття педагогів закладів дошкільної освіти міста Херсона, зайшовши на відповідне посилання.

Упродовж карантину вихователі мали можливість спілкуватися з батьками дистанційно, використовуючи такі інтернет-ресурси, як: Viber, WhatsApp, Skype, Facebook, Messenger, Telegram.

У закладі упродовж року продовжувалася робота щодо навчання дітей основ безпеки життєдіяльності. В групових приміщеннях оформлені куточки безпеки, де зібрано демонстраційний матеріал, макети можливих надзвичайних ситуацій інформація для батьків тощо. В усіх вікових групах зроблено сучасні дидактичні посібники – леп-буки та бізіборди.  

У січні було проведено практичні тренування з евакуації учасників освітнього процесу,  під час яких діти продемонстрували високий рівень знань правил  поведінки в надзвичайних ситуаціях. Заходи сприяли покращенню знань дітей щодо захисту свого життя і здоров’я, сформованості навичок безпечної поведінки. Значно покращився час евакуації з будівлі, рівень засвоєння знань та умінь зріс на 15%.

Показники засвоєння дітьми знань, умінь і навичок з фізичного виховання, які становлять 75%, свідчать про те, що належна увага приділялася фізкультурно-оздоровчій роботі.  Якість оволодіння основними рухами дітьми середніх і старших груп підвищилася: біг – на 1,1%, ходьба – на 2,6%, рівновага – на 2,5%, стрибки – на 4,5%, лазіння – на 6%.  У порівнянні  з минулим навчальним роком уміння і навички вихованців середніх груп  збільшилися на 3%. Показники фізичного розвитку в молодших групах покращилися  на 4%,  в старших групах – на   5,5%.

Згідно угоди про співпрацю ясел-садка та початкової школи Херсонського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-спеціалізована школа І ступеня-гімназія» №56 Херсонської міської ради  (далі – НВК № 56) складено та обговорено спільний план заходів щодо наступності у роботі ясел-садка і школи, в якому передбачено організаційно-педагогічну і методичну роботу та роботу з дітьми і батьками майбутніх першокласників. Упродовж року організовано взаємовідвідування занять вчителями, уроків – вихователями. На спільних заходах педагогами вирішувалися питання підготовки дітей до навчання у школі: методичні слухання, консультації, батьківські збори, відкриті заходи. Організована робота дала змогу збільшити кількість дітей з високим та достатнім рівнем досягнення. 

За результатами анкетування батьків вихованців старших груп щодо визначення вольової готовності дітей до шкільного навчання визначено: високий рівень – 24 дітей (53%), достатній рівень – 15 дітей (33%) та середній рівень – 6 дітей (14%). За результатами анкетування батьків старших груп на тему «Дитина і школа» 85% батьків стверджують, що їх дитина хоче навчатися в школі, 80% батьків зазначили, що їх дитина спроможна працювати самостійно та змагатися у виконанні завдань з іншими дітьми, 20% дітей відвідують секцію або гурток.

Моніторинг успішності дітей-випускників за перше півріччя навчального року у НВК №56 свідчить про те, що виросли показники з навчання читання на 42,3%, письма – на 28%, що дає підставу зробити висновок про ефективність налагодженої системи роботи з питань підготовки дітей до школи.

Упродовж року   у закладі функціонував логопедичний пункт для дітей старшого дошкільного віку, яким надавалася професійна допомога вчителем-логопедом. Обстежено 45 дітей старшого дошкільного віку, з них – 15 дітей-логопатів.

На сьогодні 13 дітей з виправленим мовленням; 2 – направлено до шкільного логопеда для подальшого продовження корекції зі звуковими. Трьом дітям надавалися багаторазові консультації  з приводу постановки та автоматизації звуків в залежності від мовленнєвих порушень. У порівнянні з минулим роком результативність збільшилася на 35%.

Серед батьків проводилася просвітницька робота щодо здорового способу життя: працювали консультпункти, у батьківських куточках зібрані інформаційні матеріали з охорони життя дитини, поведінки в надзвичайних ситуаціях, рекомендації щодо організації відпочинку, харчування, загартування в домашніх умовах тощо.

Медичний кабінет на 100 % забезпечений лікарськими засобами та виробами медичного призначення для надання медичної допомоги. Кожні півроку з метою обстеження фізичного розвитку вихованців здійснювалися антропометричні вимірювання, в інформаційних куточках кожної вікової групи висвітлювалися антропометричні дані, завдяки чому батьки мали змогу простежити за розвитком своєї дитини. Щороку організовується  поглиблений огляд дітей старших груп лікарями-спеціалістами. Огляд дітей на педикульоз проводився щоденно вихователями груп та один раз на 10 днів сестрою медичною старшою.

Значна увага приділялася організації санітарно-просвітницькій роботі. Сестра медична старша систематично надавала батькам консультації щодо організації раціонального харчування дітей вдома, профілактики кишкових і вірусних захворювань, загартовування дітей. Планомірно здійснювалося повідомлення батьків та персоналу про наявність просвітницької літератури щодо діагностики та профілактики різноманітних захворювань.

Аналізуючи стан захворюваності дітей можна зробити висновки, що основні захворювання – це ОРВІ та вітряна віспа. Середній показник захворюваності становить 5%, у порівнянні з минулим роком показники покращилися на 11% за рахунок: проведення санітарно-епідемічних та фізкультурно-оздоровчих заходів, різноманітного та збалансованого харчування.

Два рази на рік ясла-садок відвідали лікарі-стоматологи з плановим оглядом вихованців.

Організація раціонального харчування – одна з головних складових турботи про зміцнення здоров’я дітей.

За  період з 01.09.2019 р. по 31.05.2020 р. середній показник виконання норм харчування виконано  на 95%, що на 12 % більше ніж у попередньому навчальному році. За рахунок збільшення розміру оплати за харчування покращився раціон, а саме: діти стали вживати фруктів. На 100 % було виконано м’ясо, яйце, хліб, борошно, олія, цукор, крупи, масло вершкове, кондитерські вироби, напої, фрукти. На 91 % - картопля, 97% - риба, 78% - молоко.

Основні напрямки освітньо-виховної роботи:

  1. Формувати екологічну самосвідомість у всіх учасників освітнього процесу щодо культури сортування сміття та поводження з відходами.
  2. Розвивати комунікативно-мовленнєву компетенцію дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності.
  3. Удосконалювати творчу активність дітей засобами сюжетно-рольової гри.

Освітня робота планувалася і проводилася за програмою навчання та виховання дітей від двох до семи років «Дитина». Упродовж 2019/2020 навчального року проведено 5 педагогічних рад, 3 тематичних і 1 комплексне вивчення стану життєдіяльності дошкільнят, 2 семінари-практикуми, 11 тематичних консультацій для педагогів і понад 20 для батьків. Робота педагогів направлена на вдосконалення методів і прийомів запропонованих програмою, розповсюдження кращого педагогічного досвіду, зросту професійної майстерності тощо. На виконання рішень педагогічних рад упродовж року проведено 6 індивідуальних та 11 групових консультацій.

У лютому-березні 2020 року у яслах-садку пройшов «Тиждень педмайстерності», упродовж якого педагоги відвідали 17 відкритих занять. Усі заходи дали позитивний результат. Рішення всіх педагогічних рад виконано на 100 %.

У яслах-садку організовано додаткові платні послуги за бажанням батьків. Це спортивно-оздоровчий гурток «Малятко-здоров’ятко» (відвідування  склало 35%), гурток англійської мови «English Kids» (відвідування склало 30%) та гурток з ритміки «Танцювальна мозаїка» (відвідування склало 28%). Окрім цього у ясла-садку працюють безкоштовні гуртки з  художньої праці «Умілі рученята»,  «Казочка», які відвідують діти садових груп (відвідування склало 65 %).

Колектив ясел-садка брав участь у конкурсах та заходах міста, а саме: у міському конкурсі для дошкільників «Крок до зірок» та отримали диплом за участь у номінації Хореографія; заклад третій рік поспіль взяв участь у Міжнародному Екологічному форумі «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», де представив свої роботи у вигляді екопоробок та ековиробів, презентацій та проєктів щодо сортування сміття. Екологічний флешмоб "Дерево майбутнього" представили вихованці старшої групи № 2 та середньої групи № 1 Після виступу у наших вихованців журналісти одного з місцевого каналів взяли інтерв’ю; участь у другому міському фестивалі «Літературні намистинки», в якому двоє учасників представили наш заклад, один з яких став лауреатом фестивалю; подали заявки участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий вебсайт закладу освіти та лайт-конкурсі «Конкурсна весна» - 2020.

Вихованці, педагоги та батьки ясел-садка упродовж року брали активну участь в благодійних акціях, зокрема у Четвертому Марафоні «Милосердя та єдності», присвячений  Дню людей з інвалідністю та Дню прав людини, виготовивши  поробки та сувеніри для благодійного ярмарку.

Упродовж року проводилися загальні та групові батьківські збори, круглі столи, Дні відкритих дверей, Клуб молодих батьків, спортивні розваги, свята, тощо. Відвідування загальних заходів склало 70%.  Батьки вихованців брали активну участь у оформлені квітників, ігрового обладнання на майданчиках закладу та у зборі макулатури.

Упродовж навчального року педагоги ясел-садка відвідували методичні об’єднання міста (72%) за планом міського методичного кабінету.

Робота Херсонського ясел-садка № 18 Херсонської міської ради висвітлювалася у таких засобах масової інформації: на сайті управління освіти Херсонської міської ради і на власному  сайті та на місцевому телеканалі «Скіфія».

За звітний період у яслах-садку покращилася навчально-методична та матеріально-технічна база, проведення ремонтів забезпечило безпечне функціонування закладу. Зросла професійна майстерність педагогічних кадрів, удосконалювалася система управлінської діяльності, здійснювалася робота щодо організації охорони життя і здоров’я учасників освітнього процесу та медичного обслуговування дошкільників.

Проте, невирішеними залишилися питання щодо модернізації матеріально-технічної бази, а саме:

  • потребують капітального ремонту харчоблок та пральня;
  • потребують капітального ремонту групові приміщення та спальні кімнати;
  • необхідно відокремити приміщення електрощитової від загального коридору закладу сертифікованими протипожежними дверима 2-го типу;
  • потребує технічного переоснащення котельня.

Виходячи з аналізу освітньої та методичної роботи у 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив визначив основні завдання на 2020/2021 навчальний рік:

  1. Розвивати логіко-математичні здібності у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор.
  2. Продовжувати формувати основи екологічної свідомості вихованців шляхом виховання культури сортування сміття та поводження з відходами.
  3. Удосконалювати роботу щодо формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників за допомогою мнемотехніки.